Answear

Kontakt:

Piotr Murjas

AKTUALNOŚCI

Answear


Answear.com notuje rekordowe wyniki ze sprzedaży online w IV kw. 2021 – wzrost o 78 % rdr.

Answear.com, pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował 282 mln zł sprzedaży online w IV kw. 2021, co oznacza wzrost o 78 % rdr. Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721 mln i wzrosła o 67 % w porównaniu do 2020 r., w którym zanotowano sprzedaż online w wysokości 433 mln zł. W IV kw. przychody ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF wyniosły 256 mln zł notując dynamikę IV kw. 2021 versus IV kw. 2020 na poziomie 75 %, natomiast w całym 2021 rokuspółka wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 680 mln zł, co oznacza wzrost o 66% % w porównaniu do 2020 roku.

więcej

Answear.com ze wzrostem przychodów ze sprzedaży o 72 % rdr. w III kw. 2021 r.

Answear.com, pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował 154,8 mln zł przychodów ze sprzedaży w III kw. 2021 r., co oznacza wzrost o 72 % rdr., a za okres 9 miesięcy br. przychody wyniosły 424,3 mln zł, czyli o 61% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. EBITDA wypracowana od początku rokuwzrosła o ponad 52 % rdr. do 27,7 mln zł., w samym III kw. osiągnęła 10,1 mln zł. Z kolei zysk netto za 9 miesięcy br. wyniósł 11,9 mln zł, co oznacza wzrost o 172,4 % rdr. Obecnie trwa IV kw. i jest to historycznie najlepszy okres dla spółki.

więcej

Answear.com ze sprzedażą online o 73 % większą rdr. w III kw. 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w III kw. 2021 r. 161 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 73 % rdr., co przekłada się na równie dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, które w analogicznym okresie urosły o 72 % rdr. i wyniosły 155 mln zł.

więcej

Answear.com wchodzi na rynek chorwacki

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza swoją działalność o kolejny rynek. Spółka rozpoczęła sprzedaż w Chorwacji, która jest 9 krajem, w którym obecnie operuje polski internetowy sklep multibrandowy. Konsekwentna ekspansja zagraniczna jest wynikiem realizacji strategii budowy lidera fashion e-commerce w regionie CEE.

więcej

Answear.com ze wzrostem przychodów o 56 % w I półroczu 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje I półrocze 2021 r. W minionym okresie Spółka wypracowała bardzo dobre wyniki finansowe, przychody zwiększyły się o 56 % rdr. do blisko 270 mln zł, z kolei EBITDA urosła o przeszło 44 % do 17,6 mln zł. Konsekwentny wzrost skali biznesu to przede wszytskim efekt stale poszerzanej oferty produktowej oraz szerokozasięgowej kampanii marketingowej.

więcej

Answear.com wchodzi na rynek grecki

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, stawia kolejny duży krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczyna działalność na rynku greckim. Jest to jeden z największych rynków w tej części Europy, relatywnie bogaty z dynamicznie rozwijającym się e-commerce i stosunkową małą konkurencją. Answear.com do końca tego rokuzamierza rozpocząć swoją działalność na jeszcze jednym nowym rynku.

więcej

Sprzedaż online Answear.com wzrosła o 37 % rdr. w II kwartale 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w II kwartale 2021 r. 153 mln zł sprzedaży online, co przekłada się na wzrost o 37 % rdr. Skutkowało to również wzrostem przychodów ze sprzedaży, które w II kwartale zwiększyły się o 39 % rdr. i wyniosły 145 mln zł. W całym pierwszym półroczu sprzedaż online wzrosła o 53%, a przychody o 55%.

więcej

Answear.com wprowadził dwie nowe kolekcje marki własnej

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wprowadził do sprzedaży, we współpracy ze znaną modelką i prezenterką telewizyjną Pauliną Krupińską, dwie nowe kolekcje marki własnej answear.LAB. W obu projektach firma postawiła na wysoką jakość, certyfikowane materiały oraz produkcję jak najmniej szkodliwą dla środowiska.

więcej

Answear.com przeniósł się do nowej platformy e-commerce

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, pomyślnie zakończył proces migracji polskiej wersji sklepu Answear.com do nowej platformy. Nowe środowisko charakteryzuje się wysokim UX (user experience), szybkością działania oraz udoskonalonym procesem zakupowym. Polski sklep jest ostatnim, który zmigrował do nowego systemu, wcześniej przepięte zostały sklepy w: Bułgarii, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Czechach oraz Ukrainie.

więcej

Answear.com z dynamicznym wzrostem w I kw. 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował w minionym kwartale bardzo dobre wyniki finansowe. Przychody zwiększyły się rdr. o 78 % do 123,5 mln zł, z kolei EBITDA i zysk netto wyniosły odpowiednio 8 mln zł i 3 mln zł wobec zanotowanej straty w porównywalnym okresie zeszłego roku. Dynamiczny wzrost skali biznesu to efekt m.in. stale poszerzanej oferty produktowej, zniesienia barier finansowych w rozwoju po wejściu na giełdę, szerokozasięgowej kampanii marketingowej oraz migracji coraz większej liczby klientów do kanału online.

więcej