Carbon Studio SA


Carbon Studio to działające od 2014 roku, niezależne studio developerskie z siedzibą w Gliwicach. Zespół koncentruje się na tworzeniu innowacyjnych gier i aplikacji VR (wirtualna rzeczywistość). Celem spółki jest spełnienie wymagań użytkowników i zbudowanie godnej zaufania marki. Najważniejsze autorskie projekty spółki to ALICE VR – gra zainspirowana Alicją w Krainie Czarów oraz The Wizards, przygodowa gra akcji, w której gracz wciela się w postać potężnego czarodzieja walczącego ze złem za pomocą magii. Dodatkowo, Spółka realizuje także projekty wizualizacji architektonicznych w technologii VR.




AKTUALNOŚCI

Carbon Studio SA


Carbon Studio szykuje dla graczy kolejny tytuł! Spółka rozpoczęła prace prototypowe nad nowym projektem VR

Zaledwie wczoraj, 17 listopada 2021 r., odbyła się globalna premiera flagowego i zarazem największego tytułu Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, a już dziś spółka ogłasza plany rozbudowy swojego portfolio produkcyjnego. Ogłoszenie nowego tytułu, w tym daty premiery, planowane jest na 2022 rok. Aktualnie trwają prace nad pre-produkcją projektu - z gatunku Slasher - o roboczym tytule VRSlasher. Produkcja docelowo dedykowana będzie wszystkim wiodącym platformom VR.

więcej

Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall debiutuje debiutuje na Steam VR, Oculus Store i Viveport!

Oczekiwany przez graczy największy tytuł Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – debiutuje dziś na PC VR (Steam, Oculus, Viveport). Prace przy projekcie wspierał właściciel IP – globalny producent gier bitewnych – Games Workshop. Tytuł dostępny jest w dziewięciu wersjach językowych. Tempestfall to pierwszy projekt z uniwersum Warhammer Age of Sigmar, który został osadzony w technologii wirtualnej rzeczywistości. Producentem i wydawcą VR-owej wersji Warhammera jest Carbon Studio.

więcej

Carbon Studio z 83 % wzrostem zysku netto rr po trzech kwartałach 2021 r. Przychody ze sprzedaży osiągnęły 3,4 mln zł

Po pierwszych trzech kwartałach tego rokunotowana na NewConnect Spółka Carbon Studio osiągnęła jednostkowy zysk netto na poziomie prawie 1,5 mln zł, co dało wzrost wyniku o 83 % w porównaniu do analogicznego okresu z ub. roku. W raportowanym okresie Studio wypracowało przychody netto ze sprzedaży na poziomie 3,4 mln zł, w porównaniu do 2 mln zł z zeszłego roku. W samym III kwartale przychody osiągnęły 0,8 mln zł. Na wyniki finansowe Carbon Studio wpłynęła sprzedaż gier z autorskiej serii The Wizards, a także rosnąca popularność urządzeń VR. Aktualnie Studio szykuje się do premiery swojego największy tytułu – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, którego premiera zaplanowana jest już na 17 listopada.

więcej

Carbon Studio wypracowało po trzech kwartałach 2021 roku3,4 mln zł przychodów netto 8 listopada NWZ Spółki podjęło uchwałę dot. wprowadzenia 3-letniego programu motywacyjnego

Carbon Studio – ekspert z rynku Virtual Reality od stycznia do września br. wypracował prawie 3,4 mln zł. To wzrost o 66 % w porównaniu do analogicznego okresu ub. roku. W samym III kwartale przychody wyniosły 0,79 mln zł. Na wypracowane wyniki finansowe spółki wpłynęła rosnąca sprzedaż gier z serii The Wizards na platformie Oculus Quest. Już 17 listopada na PC VR zadebiutuje największy tytuł Studia – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Tegoroczna premiera gry to jeden z warunków podjętej 8 listopada uchwały NWZ Carbon Studio dotyczącej 3-letniego programu motywacyjnego, skierowanego do kluczowego personelu spółki.

więcej

17 listopada premiera Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall!

Oczekiwany przez graczy, flagowy i zarazem największy tytuł Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – 17 listopada br. zadebiutuje na PC VR (Steam, Oculus, Viveport). Cenę gry ustalono na 29,99 USD. Przy okazji ogłoszenia daty premiery gry, spółka udostępniła nowy zwiastun projektu.

więcej

8 listopada Carbon Studio podejmie uchwałę dot. wprowadzenia programu motywacyjnego

Już 8 listopada br. Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie (NWZ) Carbon Studio podejmie uchwałę dot. wprowadzenia trzyletniego programu motywacyjnego, skierowanego do kluczowego personelu. W jego ramach ok. 25 pracowników Carbon Studio otrzyma możliwość objęcia warrantów subskrypcyjnych serii B spółki, uprawniających do objęcia akcji serii E. Założeniem programu jest zapewnienie stabilizacji składu osobowego Carbon Studio oraz wzrostu wartości spółki.

więcej

Carbon Studio z blisko 1,4 mln zł zysku netto i ponad 2,6 mln zł przychodów netto w I półroczu 2021 r.

Niespełna 1,4 mln zł jednostkowego zysku netto odnotowało Carbon Studio w I półroczu 2021 r., 60 % tego wyniku osiągnięto w samym Q2. Od stycznia do czerwca przychody netto ze sprzedaży wyniosły ponad 2,6 mln zł, natomiast w Q2 liczyły blisko 1,7 mln zł. Na wyniki finansowe spółki znaczny wpływ miała sprzedaż gier z serii The Wizards. Studio niedawno odnotowało 250 tys. sprzedanych egz. Istotną rolę odegrał także dynamiczny rozwój rynku VR oraz działalność marketingowa autorskich projektów spółki. Obecnie notowany na NewConnect ekspert VR testuje swój największy projekt Tempestfall. Premiera gry z uniwersum Warhammera zaplanowana jest na Q4 2021 r.

więcej

Carbon Studio: W rękach graczy jest już 250 tys. kopii gier z serii The Wizards!

Carbon Studio – notowany na NewConnect pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier VR, ogłasza najnowsze wyniki sprzedażowe swojego flagowego projektu The Wizards. Produkcje studia trafiły już do przeszło 250 tys. odbiorców. Jednocześnie zbiegło się to w czasie z przekroczeniem progu 50 tys. kopii na samych goglach Oculus Quest. Do końca 2021 r. spółka złoży Prospekt Emisyjny do GPW, celem przeniesienia notowań spółki na główny parkiet GPW.

więcej

Carbon Studio testuje swój najważniejszy projekt – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall

Carbon Studio, notowana na NewConnect spółka wyspecjalizowana w segmencie developmentu technologii Virtual Reality, wspólnie z globalnym producentem gier bitewnych – Games Workshop – testuje grę Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Tytuł z portfolio produkcyjnego gliwickiego studia jest już prawie gotowy. Obecnie tytuł jest w procesie weryfikacji zgodności ze światem Warhammera. Premiera projektu, po zakończonej weryfikacji nastąpi w czwartym kwartale br. Gra w pierwszej kolejności zadebiutuje na platformach Oculus i Steam. W bieżącym rokuCarbon Studio planuje także przeniesienie notowań akcji spółki na główny parkiet GPW w Warszawie.

więcej