Capital Market Day – unikalne wydarzenie dla spółek i inwestorów indywidualnych

wydarzenia w 2012 i 2013 r.

Capital Market Day – unikalne wydarzenie dla spółek i inwestorów indywidualnych

Capital Market Day to unikalna w skali Europy, wspólna akcja InnerValue oraz Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych. W ciągu jednego dnia inwestorzy mogą zapoznać się z trzema giełdowymi spółkami.

Pierwsza edycja CMD odbyła się w październiku 2012 r. Wzięły w niej udział ABC Data, Midas oraz CD Projekt. Natomiast w drugiej edycji - we wrześniu 2013 . - Neuca, Ambra oraz Enel-Med. Strategicznym partnerem obu akcji była Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.

Inwestuję tylko w biznesy które rozumiem – mówił Warren Buffett. Dostęp do informacji, poznanie spółki, w którą chce się zainwestować, zrozumienie jej modelu biznesowego, to kluczowe czynniki decyzyjne, również dla inwestorów indywidualnych. Niestety nie zawsze mają oni możliwości poznania podmiotów, w które inwestują.

Właśnie z myślą o nich powstał Capital Market Day. Dzięki inicjatywie, inwestorzy w wygodny sposób - w ciągu jednego dnia - mogą bliżej przyjrzeć się trzem spółkom giełdowym i poznać ich Zarządy. W 2012 i 2013 r. mieli też okazję zobaczyć siedziby firm, ich centra logistyczne, obejrzeć jak tworzy się światowej klasy gry komputerowe, a także... dowiedzieć się jak rozpoznać dobre wino.

Edukacja rynku na temat prowadzonego biznesu i otwarta komunikacja z inwestorami przynosi korzyść również spółkom biorącym udział w CMD. Samo wydarzenie  ma też tradycyjnie mocnych partnerów medialnych, w tym Gazetę Giełdy Parkiet lub agencję ISBnews.

Inne Case studies

Tak działamy

zobacz wszystkie

NEUCA – wspólne wartości, wspólne cele

Współpraca InnerValue z wchodzącą obecnie w skład indeksu mWIG40 firmą NEUCA rozpoczęła się w 2011 r. i obejmuje kompleksową obsługę w zakresie relacji inwestorskich. Działania prowadzone są m.in. przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji, takich jak np. video-content. W ciągu pięciu lat od nawiązania współpracy kurs spółki wzrósł o niemal 600%, podczas gdy dynamika wyników była ok. trzy razy niższa.

więcej

Mercator Medical – intensywna i skuteczna kampania wspierająca SPO

Zaplanowana na dwa miesiące kampania informacyjna skierowana do inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych. Skuteczna komunikacja, której główną osią była aktualizacja strategii spółki, pozwoliła w krótkim okresie czasu podnieść wycenę akcji o ponad 25% i uplasować z sukcesem wtórną ofertę publiczną Mercator Medical o wartości 31,5 mln zł

więcej

Selvita - miliony z GPW na walkę z rakiem

Nagrodzona Złotym Spinaczem 2015 roczna kampania edukacyjno-promocyjna związana z Ofertą Publiczną Akcji oraz debiutem giełdowym unikalnej w skali GPW spółki. W ciągu niespełna roku zrealizowano szereg działań skierowanych do inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych, wykorzystując innowacyjne kanały komunikacji oraz angażując uznanych międzynarodowych ekspertów w obszarach analizy i wyceny spółek z sektora biotechnologii.

więcej

Energa - komunikacja związana z IPO o wartości 2,4 mld zł

W IV kwartale 2013 r. ENERGA SA przeprowadziła jedną z największych w ostatnich latach - wartą 2,4 mld zł - ofertę publiczną akcji i zadebiutowała na GPW. Realizacja rozbudowanego planu komunikacji pozwoliła na osiągnięcie wirusowego zainteresowania ofertą. W IPO ENERGA SA udział wzięło 72 tys. inwestorów indywidualnych, czyli niemal 1/4 wszystkich inwestorów aktywnych na warszawskiej giełdzie w 2013 r.

więcej

Enea - długofalowa, kompleksowa obsługa Spółki

ENEA SA zarządza Grupą Kapitałową, która należy do grona największych polskich koncernów energetycznych. InnerValue od 2010 r. realizuje dla Spółki kompleksowy program w zakresie relacji inwestorskich, skierowany do poszczególnych grup odbiorców: zarządzających funduszami, analityków finansowych, akcjonariuszy oraz inwestorów indywidualnych.

więcej

LiveChat Software - polscy inwestorzy, amerykańska wycena

Nagrodzona Złotym Spinaczem 2014 kampania IPO. Najważniejszym wyzwaniem dla komunikacji był brak notowanych w Warszawie spółek porównywalnych do LiveChat Software SA. Wartość Oferty Publicznej wyniosła blisko 60 mln zł. Spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW i została wyceniona na 476 mln zł, przy wyjątkowo wysokim wskaźniku cena/zysk (P/E) na poziomie 48,6x.

więcej

CD Projekt - od Optimusa do CD Projekt

CD Projekt RED znalazł się na GPW w wyniku odwrotnego przejęcia przez notowany już Optimus. W praktyce więc, to akcjonariusze CD Projekt RED przejęli kontrolę nad Optimusem, który w momencie transakcji nie prowadził już działalności operacyjnej i nie miał dobrej renomy wśród inwestorów. Najważniejszym wyzwaniem postawionym przed InnerValue było zbudowanie pozytywnego wizerunku Spółki na rynku kapitałowym.

więcej