Aktualności

Scope Fluidics SA – notowana na NewConnect spółka biotechnologiczna będąca właścicielem innowacyjnych projektów z zakresu diagnostyki medycznej – została wyróżniona przez koncern medyczny Roche Polska i zaproszona do wzięcia udziału w spotkaniu Roche Startup Day. Zainteresowanie uznanej marki na rynku ochrony zdrowia świadczy o globalnym potencjale rozwiązań przygotowanych przez Scope Fluidics w obszarze zakażeń szpitalnych.

GLG Pharma SA – notowana na NewConnect spółka biotechnologiczna będąca właścicielem innowacyjnego projektu onkologicznego z zastosowaniem wobec potrójnie negatywnego raka piersi (TNBC) – podpisała umowę z IQ Pharma SA – firmą badawczą dostarczającą innowacyjne rozwiązania dla sektora farmaceutycznego oraz medycznego. IQ Pharma odpowiedzialna będzie za przeprowadzenie I/II fazy badania klinicznego mającego za zadanie ustalenie optymalnej dawki terapeutycznej (I faza) oraz określenie skuteczności (II faza) innowacyjnej cząsteczki GLG w terapii celowanej wobec TNBC. Badanie będzie realizowane do końca 2018 r.

Mobilna gra „My Hospital”, sztandarowa produkcja Cherrypick Games będzie dystrybuowana na platformie Amazon Appstore. Spółka pracuje też nad przeglądarkową wersją gry. Dzięki temu zasięg tytułu, w który obecnie gra dziennie ok. 160 tys. osób z całego świata, znacząco się jeszcze powiększy.

Tar Heel Capital, który od ponad 20 lat zarządza inwestycjami na rynkach kapitałowych, rusza z nowym funduszem – Tar Heel Capital Pathfinder. To rozwiązanie typu start-up studio, które kompleksowo wesprze innowacyjne i perspektywiczne przedsięwzięcia technologiczne będące na etapie seed i start-up. Fundusz, w odróżnieniu od inwestorów Venture Capital, angażować będzie się jedynie w przedsięwzięcia gdzie poza pieniędzmi dostarczać będzie technologię i zasoby ludzkie.

Przychody HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych i multi-kanałowego dostawcy ruchu zakupowego dla e-commerce, we wrześniu wyniosły 1,0 mln zł. Od początku 2017 r. sprzedaż w Grupie osiągnęła poziom 13,6 mln zł. W okresie styczeń-wrzesień 2017 r. w segmencie odzieżowym sprzedaż wyniosła 7,1 mln zł.