Aktualności

15.02.2017

CDRL otworzy nowe sklepy w Polsce, Niemczech i na Słowacji

W ciągu I kwartału spółka CDRL planuje otwarcie 5 nowych sklepów w Polsce. Nowe salony pod marką Coccodrillo powstaną też w niemieckim Stuttgarcie i słowackich Koszycach.

„Rozwój i optymalizacja naszej sieci handlowej to zawsze nasz priorytet. W I kwartale powiększymy naszą sieć w Polsce, ale pracujemy też nad rozwojem zagranicznym” – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

W zeszłym rokuCDRL zwiększyło swoją sieć handlową w Polsce o 17 nowych salonów. W rezultacie na koniec rokuw Polsce działały już 244 salony pod marką Coccodrillo. Nowe sklepy powstaną w Krakowie (Galeria Krakowska), Zakopanem (na Krupówkach), Kołobrzegu (Galeria Molo), Gdańsku (Centrum Riviera) i Wadowicach.

Na koniec rokusieć CDRL obejmowała też 245 zagranicznych placówek handlowych, z czego 137 na terenie Unii Europejskiej. W 2016 r. spółka powiększyła zagraniczną sieć salonów o 17 punktów handlowych – aż osiem nowych sklepów otworzono w Rumunii.

„Ważnym wydarzeniem będzie dla nas otwarcie naszego pierwszego sklepu w Niemczech. Na tym rynku liczymy bardzo na e-commerce, ale sklep stacjonarny będzie ważnym wsparciem również dla internetowego kanału sprzedaży” – zaznaczył wiceprezes Tomasz Przybyła.

Spółka rozwija też internetowy kanał sprzedaży. W tym rokuplanuje uruchomić dwie nowe wersje swojego sklepu internetowego: rumuńską i ukraińską. Obecnie, oprócz polskiej wersji e-sklepu, działają wersje dedykowane dla klientów z Czech, Słowacji, Niemiec i Austrii.

Od początku rokudo końca III kwartału skonsolidowane przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4 % do 151,47 mln zł.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

CDRL SA

więcej o CDRL SA

Polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły przychody na poziomie 13,05 mln zł w maju

W okresie styczeń – maj przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 54,13 mln zł i były o 3% wyższe od zanotowanych w analogicznym okresie poprzedniego roku. W samym maju wyniosły 13,05 mln zł i były o 3% niższe niż rokwcześniej. Spadek jest efektem tego, że Grupa przeprowadziła mniej akcji promocyjnych niż przed rokiem, co jednak będzie miało pozytywny wpływ na osiągnięte marże.

więcej

Zarząd CDRL proponuje rekordową dywidendę

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, może wypłacić dywidendę z zysku za 2016 r. w wysokości 1,20 zł na akcję. Taką wysokość zarekomenduje Zarząd spółki Walnemu Zgromadzeniu, które podejmie ostateczną decyzję. Byłaby to najwyższa dywidenda w historii spółki CDRL, która jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2014 r.

więcej

Przychody Grupy CDRL wzrosły o 13,5% a zysk netto o 5,5% w 2016 r.

Dynamiczny wzrost w segmencie e-commerce, kontynuacja rozwoju i optymalizacja sieci handlowej Coccodrillo, wprowadzenie nowego formatu sklepów sezonowych, rozszerzenie oferty oraz inwestycje w logistykę – to najważniejsze wydarzenia dla Grupy CDRL w 2016. W jego trakcie skonsolidowane przychody spółki wzrosły o 13,5% a zysk netto o 5,5%.

więcej

CDRL notuje wzrost przychodów w III kw.

W III kwartale spółka CDRL zanotowała 58,69 mln zł skonsolidowanych przychodów wobec 46,03 mln zł przychodów przed rokiem. Zysk netto wyniósł w tym okresie 2,58 mln zł wobec 3,81 mln zł przed rokiem.

więcej

Bardzo udany październik Coccodrillo

W październiku polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały świetne wyniki sprzedażowe. Przychody ze sprzedaży spółki CDRL w polskiej sieci detalicznej wzrosły w trakcie minionego miesiąca o 21 % w porównaniu do stanu sprzed rokudo 14,67 mln zł.

więcej

Coccodrillo rosło w internecie we wrześniu

We wrześniu przychody spółki CDRL w polskich sklepach wyniosły 9,31 mln zł wobec 9,69 mln zł przed rokiem. Spółka kontynuuje dynamiczny wzrost sprzedaży w kanale internetowym w Polsce, gdzie zanotowała 60-proc. wzrost.

więcej

CDRL: pierwsza połowa rokupod znakiem rozwoju

W I połowie 2016 r. przychody spółki CDRL wzrosły o ponad 12 % do 92,78 mln zł. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 5,82 mln zł i był o ponad 7% niższy od osiągniętego przed rokiem. Spadek jest m.in. efektem amortyzacji inwestycji i wzrostu płac.

więcej

Lipcowe wzrosty w Coccodrillo

Lipiec okazał się bardzo udanym miesiącem dla spółki CDRL. Właściciel marki Coccodrillo zanotował 19-proc. wzrost przychodów w polskiej sieci sklepów.

więcej

Coccodrillo z kolejnymi wersjami sklepu internetowego

Spółka CDRL uruchomiła kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Serwis sk.coccodrillo.eu jest dedykowany dla rynku słowackiego. Równocześnie wystartowała angielskojęzyczna wersja en.coccodrillo.eu. Rozwój sprzedaży internetowej to jeden z filarów strategii spółki odzieżowej.

więcej

Udana pierwsza połowa roku CDRL

W pierwszej połowie roku przychody spółki CDRL w polskich sklepach wzrosły o 12% i wyniosły 63,44 mln zł. Sześć miesięcy minęło pod znakiem szybkiego rozwoju sklepu internetowego – sprzedaż w polskim kanale e-commerce wzrosła w tym czasie aż o 113% do 5,61 mln zł.

więcej

Coccodrillo w nowej wakacyjnej odsłonie

Znana marka odzieży dziecięcej Coccodrillo wybiera się na wakacje razem z częścią swoich klientów. Spółka CDRL specjalnie na czas letnich urlopów otwiera sezonowe salony głównie w popularnych pośród turystów nadmorskich miejscowościach. Do końca czerwca działać będą już wszystkie zaplanowane letnie sklepy Coccodrillo, w tym dwanaście nad morzem i trzy w innych turystycznych miejscowościach.

więcej

Przychody i zysk netto CDRL rosły w I kwartale

Skonsolidowane przychody spółki CDRL w I kwartale 2016 r. wzrosły o 13,9%, a zysk netto o 19,8%. Jeden z liderów rynku odzieży dziecięcej rozbudowuje sieć sprzedaży, inwestuje w logistykę i notuje bardzo wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży w internecie.

więcej

CDRL utrzymało tempo wzrostu sprzedaży w kwietniu

Przychody spółki CDRL w polskich sklepach wyniosły w kwietniu 11,30 mln zł, co oznacza że były o 9 % wyższe niż przed rokiem. Również o 9 % wzrosły przychody w polskich sklepach od początku roku, w okresie styczeń – kwiecień wyniosły one 39,10 mln zł. Nieco słabszy był tylko marzec, kiedy dynamika wzrostu w polskich sklepach wyniosła 4 % w skali roku.

więcej

Zysk netto CDRL wzrósł o 16,7% w 2015 r.

Skonsolidowany zysk netto grupy CDRL w 2015 r. wyniósł 13,3 mln zł, czyli o 16,7% więcej niż w poprzednim roku. Przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł, EBITDA o 10,4% do 20,5 mln zł, a zysk operacyjny o ponad 11% do 17,9 mln zł.

więcej

CDRL podsumowuje udany roki zapowiada kontynuację rozwoju

- Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 15 % w 2015 r.
- Aż 229 % wzrostu sprzedaży internetowej w grudniu
- W planie około 500 sklepów Coccodrillo na koniec tego roku

Nowe sklepy nie tylko w Polsce, ale też m.in. w Czechach, Rumunii, czy Arabii Saudyjskiej – to plan CDRL na przyszły rok. Bardzo ważny będzie też rozwój sprzedaży internetowej. Spółka podała wyniki sprzedaży w polskich sklepach, w 2015 r. wzrosła ona o 15 % do 122,35 mln zł.

więcej

Internet coraz ważniejszy dla Grupy CDRL

W listopadzie spółka CDRL zwiększyła sprzedaż w polskich sklepach o 6 % rokdo roku do 8,63 mln zł. Bardzo dynamicznie wzrosły przychody ze sprzedaży internetowej, które w Polsce wyniosły 859 tys. zł i były o 165 % wyższe niż zanotowane przed rokiem.

więcej

Bardzo dobre wyniki CDRL w październiku

Przychody spółki odzieżowej CDRL w polskich sklepach wzrosły w październiku o 16%, a w kanale e-commerce aż o 131%.Właściciel marki Coccodrillo od początku rokusprzedał już w polskich sklepach towary za 100,77 mln zł.

więcej

Wysokie wzrosty sprzedaży CDRL w polskich sklepach

Spółka odzieżowa CDRL zanotowała we wrześniu w polskich sklepach przychody w wysokości 9,69 mln zł. To wynik o 25% lepszy niż przed rokiem. Od początku rokuprzychody właściciela marki Coccodrillo w polskich sklepach wzrosły o 17% w stosunku do stanu sprzed roku.

więcej

CDRL zwiększa przychody i zyski

Skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o 15,5% w skali rokuw I połowie 2015 r., a zysk netto o 3,9%. Dobre wyniki to efekt rozwoju sieci sprzedaży, a także rosnącej popularności marki Coccodrillo.

więcej

CDRL z 3,79 mln zł zysku operacyjnego po I kwartale

Grupa CDRL zanotowała w I kwartale 2015 r. zysk operacyjny w wysokości 3,79 mln zł, zysk netto wyniósł 727 tys. zł. Skonsolidowane przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o ponad 5 % do 39,64 mln zł. W ciągu rokuliczba wszystkich placówek handlowych spółki (sklepy własne, franczyzowe i „shop in shop”) wzrosła o 11 % a ich powierzchnia o jedną dziesiątą.

więcej

Sprzedaż w sklepach Coccodrillo wzrosła o 22 proc. w I kwartale

Wartość sprzedaży towarów w polskich sklepach Coccodrillo wzrosła w I kwartale 2015 roku o ponad jedną piątą. Przychody odzieżowej spółki CDRL ze sprzedaży w sieci detalicznej w kraju wyniosły w trzech pierwszych miesiącach roku 25,58 mln zł i były o 22 proc. wyższe niż przed rokiem.

więcej

Zarząd CDRL zarekomenduje wypłatę dywidendy

Zarząd spółki CDRL S.A. zarekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę dywidendy w wysokości 0,75 zł na jedną akcję. Przyjęcie takiej decyzji będzie oznaczać, że spółka wypłaci Akcjonariuszom w sumie 4,54 mln zł z jednostkowego zysku netto, który w 2014 r. wyniósł 8,19 mln zł.

więcej

CDRL realizuje prognozę

Spółka CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, zakończyła 2014 rok notując 11,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto. To wynik o 4,8% lepszy od założonego w prognozie finansowej i aż o ponad 275 proc. wyższy od osiągniętego przed rokiem.

więcej

CDRL dynamicznie zwiększało przychody w 2014 r.

Przychody CDRL, właściciela marki Coccodrillo, w 2014 r. wzrosły o 27% w sieci polskich sklepów i wyniosły 106,11 mln zł. Przychody w segmencie e-commerce wyniosły 5,29 mln zł i były o 40% wyższe niż w poprzednim roku.

więcej

Coccodrillo zadebiutowało na GPW

Akcje i prawa do akcji (PDA) spółki CDRL SA, właściciela marki Coccodrillo, zadebiutowały we wtorek na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych. Na otwarciu kurs wzrósł o 2,68 proc. do 15,30 zł za akcję.

więcej