Aktualności

15.02.2017

Voicetel dynamicznie zwiększa zysk i pracuje nad nowymi produktami

Spółka Voicetel Communications, która planuje przenieść w tym rokunotowania z NewConnect na rynek główny, zanotowała w IV kwartale 2016 r. skonsolidowane przychody w wysokości 1,864 mln zł i 1,278 mln zł zysku netto. Oznacza to wzrost odpowiednio o 90,4% i 73,9% w porównaniu do wyników sprzed roku.

W ciągu czterech kwartałów zeszłego roku, przychody Grupy wzrosły ponad dwukrotnie (o 102%) do 5,354 mln zł, a skonsolidowany zysk netto o 101% do 3,841 mln zł.

„Świetne wyniki finansowe to efekt umów związanych z naszymi platformami Brilliance™ i Esense™, ale kluczowe dla nas są przede wszystkim prace nad rozwojem technologii, w tym nowych produktów, zacieśnianie współpracy z partnerami i budowa kanałów sprzedaży” – powiedział prezes Dawid Wójcicki.

W IV kwartale Grupa kontynuowała prace nad rozwiązaniem Brilliance™, ale równocześnie rozpoczęła prace nad produktem DIALLA™.

„To rozwiązanie z którym wiążemy bardzo duże oczekiwania, bo wiemy, że jest odpowiedzią na potrzeby rynku. DIALLA™ jest dedykowane dla segmentu małych i średnich firm, będzie to modułowy, kompleksowy, bardzo prosty do wdrożenia oraz obsługi produkt, który umożliwi automatyzację procesów obsługi telefonicznej” – podkreślił Dawid Wójcicki. Pierwsze moduły przygotowane przez Voicetel są związane z branżą medyczną i dotyczą procesu rozdzielania połączeń (call routing) i procesami związanymi z umawianiem wizyt lekarskich.

Voicetel wprowadził też do swojego rozwiązania integrację technologii rozpoznawania mowy firmy Google. Umożliwia to obniżenie nakładów na infrastrukturę u tych klientów spółki, którzy preferują rozwiązania typu cloud. Równocześnie zwiększa też elastyczność w zakresie rozliczania usług między Voicetel i jego klientami. Równocześnie spółka nadal rozwija współpracę z firmą Nuance, dzięki czemu stale wzmacnia swoją ofertę usług świadczonych w modelu on-premise.

Inne nowe produkty nad którymi pracuje Grupa to ALISA™ i MAYA™. Pierwsze to rozwiązanie typu speech analytics (umożliwia monitoring i analizę rozmów prowadzonych przez contact center), drugie – narzędzie wspierające proces pozyskiwania i ocieplania leadów (np. identyfikacji klientów zainteresowanych ofertą handlową).

„Jesteśmy też zainteresowani nawiązaniem współpracy z podmiotami zajmującymi się wdrażaniem rozwiązań dla branży contact center zagranicą. Dlatego będziemy obecni na zbliżających się targach CCW2017 w Berlinie. Najważniejszej takiej imprezie w branży”
– zaznaczył prezes Voicetel.

Voicetel to spółka technologiczna działająca na rynku usług wspierających kontakt z klientami. Jej sztandarowe rozwiązanie Interfejs Dialogowy Brilliance™, wykorzystuje system rozpoznawania mowy i autorskie algorytmy pozwalające na analizę wypowiedzi klienta. Dzięki niemu firma z każdej branży może zautomatyzować pracę swojego call center i ograniczyć obciążenie pracą „żywych” konsultantów. System może odebrać każde połączenie bez względu na obciążenie konsultantów i dostosuje treść rozmowy w oparciu o dane nt. klienta. W skład Grupy Voicetel wchodzi jednostka dominująca Voicetel Communications SA oraz spółka Speech Guru, która odpowiada za prace rozwojowe.

Spółka rozpoczęła proces, którego celem jest przeniesienie notowań na rynek główny warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Na zwołanym na 8 marca Walnym Zgromadzeniu, Akcjonariusze będą głosować nad podjęciem uchwały upoważniającej Zarząd do podjęcia odpowiednich działań w tym celu.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

VOICETEL COMMUNICATIONS SA

więcej o VOICETEL COMMUNICATIONS SA

Voicetel rozwija technologię smart speech i przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji

Stworzona i rozwijana przez firmę Voicetel Communications autorska technologia smart speech zapowiada rewolucję nie tylko w centrach obsługi telefonicznej, ale i w tysiącach małych i średnich firm. DiallaTM, czyli inteligentny robot, który może zastąpić zarówno systemy IVR, jak i operatorów call center, ma szansę stać się jednym z najlepszych polskich technologicznych towarów eksportowych. Przy okazji publikacji raportu kwartalnego firma podsumowuje pierwsze miesiące rokui prezentuje plany na przyszłość.

więcej

Voicetel pozyskał środki na szybszy rozwój

Spółka Voicetel Communications, pozyskała ponad 2 mln zł z emisji obligacji. Dzięki nim będzie mogła przyśpieszyć prace nad nowymi produktami, w tym DIALLA™, która ma zrewolucjonizować kontakt telefoniczny z klientami w małych i średnich firmach. Jeszcze w tym rokuVoicetel może przenieść się na rynek główny GPW.

więcej

Voicetel podwaja przychody i zyski

Spółka Voicetel Communications, która planuje przenieść w tym rokunotowania z NewConnect na rynek główny GPW, zanotowała w 2017 r. wzrost przychodów o 102%. Zysk netto wzrósł w tym okresie o 93%. Już w II kwartale spółka może rozpocząć komercyjne wdrożenia swojego nowego produktu DIALLA™, który ma zrewolucjonizować telefoniczną komunikację małych i średnich firm z klientami.

więcej

Voicetel rusza w drogę na rynek główny GPW

Voicetel Communications rozpoczyna przygotowania do przeniesienia notowań swoich akcji z NewConnect na główny rynek warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Na zwołanym na dzień 8 marca Walnym Zgromadzeniu, Akcjonariusze spółki będą głosować nad uchwałą upoważniającą zarząd do podjęcia działań potrzebnych do tego kroku.

więcej

Voicetel Communications zwiększył zysk o ponad 180% w III kwartale

Skonsolidowany zysk netto Grupy Voicetel Communications w III kwartale tego rokuwyniósł 1,268 mln zł i był o 184% lepszy od osiągniętego przed rokiem. Równocześnie skonsolidowane przychody wzrosły o 78% do 1,577 mln zł. Grupa kontynuuje prace rozwojowe nad swoją platformą Brilliance™ i prowadzi rozmowy na temat kolejnych wdrożeń.

więcej

Voicetel obniża koszty kampanii telefonicznych i prezentuje raport z badania

Koszt pozyskania „kwalifikowanego leadu”, czyli danych kontaktowych potencjalnego klienta zainteresowanego ofertą zleceniodawcy, w automatycznej kampanii telefonicznej przeprowadzonej przez zespół badawczy spółki Voicetel wyniósł 1,96 zł. Dla porównania minuta pracy „żywego” konsultanta to koszt 1-2 zł. Oznacza to, że wykorzystanie Interfejsu Dialogowego Briliance™ może drastycznie obniżyć koszt efektywnych kampanii telefonicznych. Badanie wykonano na zlecenie Media System.

więcej

Voicetel Communications podwoił zysk w I połowie roku

Jednostkowy zysk netto Voicetel Communications w I połowie 2016 r. wyniósł 1,45 mln zł wobec 723 tys. zł przed rokiem. Przychody notowanej na NewConnect spółki wzrosły w tym okresie o 145% do 1,91 mln zł. Spółka kontynuuje rozmowy dot. wdrożeń swojego sztandarowego produktu Briliance™ i ubiega się o dotacje na rozwój.

więcej

Voicetel podsumowuje przełomowy rok

Grupa Voicetel Communications zanotowała w 2015 r. skonsolidowane przychody na poziomie 2,64 mln zł i 1,90 mln zł zysku netto. Oznacza to wzrost odpowiednio o 98% i 140% wobec wyników poprzedniego roku. Technologiczna firma z Gdańska, która 10 maja zadebiutowała na NewConnect, opublikowała swój pierwszy raport roczny, jako spółka publiczna.

więcej