Aktualności

25.11.2021

Pierwsza darmowa aktualizacja najnowszej gry od United Label już dostępna!

Najnowszy projekt wydawniczy United Label – Tails of Iron – w dwa miesiące od premiery otrzymał pierwszą aktualizację. Od dziś posiadacze tytułu mogą pobrać darmowe rozszerzenie Bloody Whiskers na konsole oraz PC. DLC wprowadza do projektu m.in. dwa dodatkowe poziomy trudności, niespotykanych wcześniej bossów, a także szereg specjalnych zbroi i oręża.

- Darmowa aktualizacja naszej najnowszej gry jest odpowiedzią na opinie i rekomendacje graczy. Zgodnie z ich sugestiami będziemy rozwijać świat przedstawiony w Tails of Iron  oraz dostępne w grze postacie. Tytuł sprzedaje się bardzo dobrze, nowe misje i przygody powinny być dodatkowym wsparciem dla dalszej sprzedaży. Rzeczywistość przedstawiona w Tails of Iron posiada ogromny potencjał do rozbudowy i tym szlakiem chcemy podążać – mówi Darren Newnham, prezes zarządu United Label.

Od dziś DLC pod nazwą – Bloody Whiskers – jest dostępne jako darmowe uaktualnienie dla graczy posiadających kopię gry na Play Station 5, Play Station 4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC. DLC wprowadza wiele nowości, m.in. serię nowych questów dostępnych po ukończeniu gry, dwa dodatkowe poziomy trudności, pięć niespotykanych wcześniej bossów oraz szereg specjalnych zbroi i oręża.

Tails of Iron, narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii, jest trzecim projektem wydawniczym Spółki. Wcześniej Spółka wprowadziła do sprzedaży gry Röki oraz Eldest Souls.

Tails of Iron opowiada historię dzielnego spadkobiercy Szczurzego Tronu, Redgiego, który musi zebrać ekipę śmiałków, by odeprzeć inwazję złowrogiego Klanu Żaby. Po drodze nieustraszony gryzoń bierze udział w serii souls-like’owych potyczek przepełnionych brutalnymi egzekucjami, eksplorując różnorodne tereny w ramach wciągającej historii o honorze i niezłomności. Za narrację opowieści odpowiada Doug Cockle, angielski głos Geralta z Wiedźmina.

Producentem gry jest Odd Bug Studio. Więcej informacji o uaktualnieniu oraz samej grze można znaleźć TUTAJ.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

United Label

więcej o United Label

Gra Tails of Iron debiutuje dziś na wszystkich platformach!

Najnowszy projekt wydawniczy United Label – Tails of Iron – debiutuje dziś na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC. Za produkcję gry odpowiada angielskie Odd Bug Studio, a sam tytuł wyróżnia się wysoką jakością i ręcznie rysowaną oryginalną grafiką.

więcej

Eldest Souls od United Label osiągnął break even point sprzedając się w ilości ponad 44 tys. kopii

Drugi tytuł z portfolio wydawniczego United Label – Eldest Souls, pixel’artowy RPG bossrush, osiągnął próg rentowności w ciągu 20 pierwszych dni sprzedaży, zwracając wszelkie nakłady poniesione na produkcję i marketing gry. Według potwierdzonych danych sprzedażowych ze wszystkich platform, od dnia premiery – 29 lipca do 18 sierpnia, liczba kopii gry przekroczyła 44 tys., a przychody z jej sprzedaży wyniosły ponad 1,5 mln zł, po wcześniejszym potrąceniu prowizji dla platform dystrybucyjnych oraz współwydawcy - CI Games.

więcej

United Label z ponad 1 mln zł przychodów po 10 dniach sprzedaży Eldest Souls

United Label, globalny wydawca gier 29 lipca 2021 r. wydał drugą pozycję ze swojego portfolio wydawniczego – Eldest Souls. Gra z gatunku RPG bossrush w dniu premiery ukazała się jednocześnie na wszystkich najważniejszych platformach. Według wstępnych szacunków w pierwszych 10 dniach od premiery sprzedaż gry wyniosła przeszło 32 tys. sprzedanych egzemplarzy, co przełożyło się na blisko 1,1 mln zł przychodu ze sprzedaży United Label, po wcześniejszym potrąceniu marży detalistów oraz prowizji ze strony CI Games SA

więcej

Premiera Eldest Souls na wszystkich platformach już dziś

Drugi tytuł z portfolio United Label - Eldest Souls, soulslike w średniowiecznym świecie fantasy, skupiający się na starciach z bossami, trafił dziś do sprzedaży. Globalny wydawca gier indie w dniu premiery udostępnił grę na wszystkie najważniejsze platformy. Produkcja jest już dostępna w cenie 19.99 USD/EUR na całym świecie, w tym w Polsce za ok. 80 PLN na PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC. Jest to pierwsza z dwóch, multiplatformowych premier wydawcy w tym roku. 17 września do rąk graczy trafi Tails of Iron.

więcej

United Label zacieśnia współpracę i podpisuje umowę na kolejną grę z Odd Bug Studio

Globalny wydawca gier indie – United Label SA, ogłosił kontynuację współpracy z Odd Bug Studio, podpisując umowę o współpracy nad niezapowiedzianym dotychczas projektem. Zespół deweloperów z Manchesteru jest obecnie odpowiedzialny za produkcję największego tytułu z portfolio Spółki – Tails of Iron, którego multiplatformowa premiera jest zapowiedziana na 17 września 2021 r.

więcej

Darren Newnham nowym prezesem United Label

United Label, globalny wydawca gier notowany na NewConnect, ma nowego prezesa. Decyzją Rady Nadzorczej spółki od 1 lipca br. funkcję tę będzie pełnić Darren Newnham, który ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży gier.

więcej

United Label zaprezentuje datę premiery Eldest Souls na targach E3

United Label, globalny wydawca gier podsumował wyniki za 2020 r. oraz zapowiedział ogłoszenie daty premiery nadchodzącej pozycji wydawniczej – Eldest Souls. Gracze poznają dokładną datę premiery gry na największych corocznych targach branży gier na świecie E3, które odbędą się 12-15 czerwca w formule online. Jednocześnie rozpocznie się intensywna globalna kampania promocyjna tytułu. W minionym rokuspółka odnotowała przychody w wysokości ponad 1 mln zł, przy zysku netto na poziomie 182 tys. zł. Całość ubiegłorocznych przychodów stanowiły wpływy ze sprzedaży pierwszej gry z portfolio wydawcy – Röki, na platformie PC i Nintendo Switch.

więcej

United Label przygotowuje dwie duże premiery na 2021 r.

Globalny wydawca gier - United Label, podsumował I kwartał 2021 r. W minionym kwartale spółka koncentrowała się na przygotowaniach do dwóch dużych tegorocznych premier – Eldest Souls oraz Tails of Iron. Oba tytuły są już na finalnym etapie produkcji. Jednocześnie spółka z sukcesem zarządza sprzedażą swojej pierwszej gry Röki. Tytuł sprzedaje się dobrze, zapewniając spółce rentowność. Przygodówka w nordyckim klimacie w marcu br. osiągnęła break even point, generując w pierwszym kwartale 2021 przychód na poziomie 422 tys. zł. Zysk netto spółki wyniósł ponad 114 tys. zł.

więcej

Gra Röki od United Label osiągnęła break even point

Debiutancki tytuł z portfolio wydawniczego United Label – Röki osiągnął próg rentowności, zwracając wszelkie nakłady poniesione na produkcję i marketing gry. Przygodówka umiejscowiona w nordyckim klimacie i bazująca na tamtejszych legendach na dzień 15 marca 2021 r. sprzedała się w prawie 50 tys. sztuk. Na wishliscie gry widnieje obecnie liczba ponad 121 tys. zainteresowanych.

więcej

United Label: Umowa na portowanie Tails of Iron

United Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich gier na wszystkich najważniejszych platformach. Spółka właśnie potwierdziła, że jej największa produkcja wydawnicza - Tails of Iron, zostanie wydana jednocześnie na PC, Nintendo Switch oraz konsole stacjonarne nowej i poprzedniej generacji. Multiplatformowa premiera gry planowana jest na II połowę 2021 r.

więcej

United Label osiągnął 0,4 mln zł zysku netto w IV kwartale

United Label, notowana na NewConnect globalna platforma wydawnicza dla deweloperów gier indie premium wypracowała w IV kwartale 2020 r. 803 tys. zł przychodów, zamykając ubiegły rokprzychodami powyżej 1 mln zł. W październiku 2020 r. spółka przeprowadziła premierę swojej pierwszej gry Röki na konsolę Nintendo Switch (premiera na PC miała miejsce w lipcu). Tytuł dzięki licznym wyróżnieniom w wydarzeniach branżowych oraz efektywnym kampaniom promocyjno-marketingowym w ostatnim kwartale rokudał spółce 0,4 mln zł zysku netto.

więcej

Eldest Souls od United Label pojawi się na najważniejszych platformach w II kwartale 2021 r.

United Label, globalna platforma wydawnicza podpisała umowę z Pingle Studio na portowanie gry Eldest Souls na konsole nowej generacji i poprzedniej. Za wersje gry na PC i Nintendo Switch odpowiada jej brytyjski deweloper, czyli Fallen Flag Studio. Tym samym już w dniu premiery, gra będzie dostępna na najważniejszych platformach. Pozwoli to na efektywniejsze zarządzanie budżetem marketingowym, jednocześnie zwiększając potencjał sprzedażowy produkcji. Premiera Eldest Souls odbędzie się w II kwartale br. Obecnie tytuł do swojej wishlisty w serwisie Steam dodało ponad 91 tys. graczy.

więcej

United Label złożyło Dokument Informacyjny na GPW

United Label, globalna platforma wydawnicza dla niezależnych producentów gier indie, złożyła Dokument Informacyjny na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka zamierza zadebiutować na NewConnect jeszcze w tym roku. W ostatnich tygodniach spółka brała udział w targach gamingowych PAX Online, gdzie zaprezentowała trailer oraz gameplay gier Röki oraz Eldest Souls. Pierwsza z nich miała swoją drugą premierę 15 października na platformie Nintendo Switch i spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Druga gra – Eldest Souls - znajduje się w rankingu TOP 100 najbardziej oczekiwanych gier na Steam. Do swojej wishlisty grę dodało już 80 tys. osób.

więcej

United Label zaprezentowało nowości na targach PAX Online – jeszcze dwie premiery w 2020 r.

United Label, globalna platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych producentów gier indie, była obecna ze swoim panelem na jednych z największych targów poświęconych grom wideo i interaktywnej rozrywce – PAX Online. Podczas pokazu, na wrześniowym wydarzeniu, spółka zaprezentowała graczom trailery oraz grywalne dema swoich dwóch najbliższych premier - Röki na Nintendo Switch oraz Eldest Souls na PC. Premiery zapowiedzianych gier odbędą się już w IV kwartale tego roku. Prawie 156 tys. graczy dodało te tytuły do swoich wishlist na platformie Steam.

więcej

Tomasz Andrzejczak nowym prezesem Letus Capital

Letus Capital, notowana na warszawskiej giełdzie spółka działająca w obszarze finansów, nowych technologii oraz fotowoltaiki, ma nowego prezesa. Decyzją Rady Nadzorczej został nim Tomasz Andrzejczak, dotychczasowy wiceprezes zarządu spółki. Zmiana na stanowisku prezesa związana jest z aktualizacja strategii rozwoju i większej koncentracji na relacji projektów technologicznych w ramach Inkubatora Innowacji oraz na działalności w obszarze fotowoltaiki.

więcej

Udany start United Label

Röki, pierwsza gra platformy wydawniczej United Label, miała swoją premierę 23 lipca. Gra zebrała bardzo dobre recenzje branżowych ekspertów oraz graczy. Mimo zaledwie kilku dni od premiery, spółka jest zadowolona z jej przebiegu, widoczności gry w serwisie Steam oraz zainteresowania graczy i mediów.

więcej

Duży sukces kampanii crowdinvestingu United Label Spółka pozyskała od inwestorów łącznie 4,4 mln zł

United Label, globalna platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych producentów gier indie, z dużym sukcesem zakończyła swoją kampanię crowdinvestingową przeprowadzoną na platformie CrowdConnect.pl. Inwestorzy zapisali się na wszystkie akcje dostępne w ramach II transzy o wartości 1,4 mln zł. W ramach całej oferty publicznej spółka pozyskała 4,4 mln zł. United Label zamierza przeznaczyć te środki na przeskalowanie działalności poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego oraz na finalizacje prac obecnych tytułów. Na przełomie III / IV kwartału spółka chce zadebiutować na NewConnect.

więcej

Startuje druga transza emisji akcji United Label

United Label, globalna platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych producentów gier indie, rozpoczyna dziś drugą transze emisji akcji, z której chce pozyskać od inwestorów 1,4 mln zł. Oferta akcji zaprezentowana jest na platformie crowdinvestingu CrowdConnect.pl. Zapisy i wpłaty będą przyjmowane od godziny 14:00 bezpośrednio przez Spółkę. Z pierwszej transzy emisji United Label pozyskało już 3 mln zł. Pozyskane środki od inwestorów United Label zamierza przeznaczyć na przeskalowanie działalności poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego oraz finalizacje prac obecnych tytułów. Spółka ma w planach debiut na NewConnect w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

więcej

Startuje emisja akcji United Label – spółka chce pozyskać 4,4 mln zł

United Label, globalna platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych producentów gier indie, rozpoczyna emisję akcji. 22 czerwca rozpoczęły się zapisy w ramach pierwszej transzy skierowanej do większych inwestorów. Tydzień później, 1 lipca rozpocznie się druga transza, która będzie prezentowana na platformie CrowdConnect.pl i będzie otwarta dla wszystkich zainteresowanych. United Label chce pozyskać od inwestorów około 4,4 mln zł. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na finalizację prac nad aktualnym portfolio wydawniczym oraz dalszą jego rozbudowę – pozyskanie, realizację i wydanie nowych gier. W trakcie trwającego Steam Game Festival gracze mieli okazję zagrać w demo gier Röki i Eldest Souls. Duże zainteresowanie przekłada się na dynamiczny wzrost wishlist tych tytułów.

więcej