Aktualności

19.10.2021

Aktualizacja do gry Castle Flipper jest już dostępna dla graczy

Od 18 października gracze mogą pobrać darmową aktualizację Castle Flipper "Royal Tenants". Dodatek zawiera m.in. nowe lokalizacje, mapę królestwa oraz więcej misji i wariantów budowy. Właścicielem praw autorskich do gry jest Gaming Factory, który wraz Ultimate Games jest również współwydawcą. Za produkcję gry oraz aktualizacji odpowiedzialne jest studio Pyramid Games. Po publikacji uaktualnień nastąpią prace nad konsolowymi wersjami gry. Portowaniem na konsole zajmie się dedykowane studio Black Rose Projects.

Od 18 października gracze mogą za darmo pobrać Castle Flipper "Royal Tenants". Jak zapowiadają twórcy, przygotowana aktualizacja daje graczom wiele nowych możliwości. Dodane zostały obiekty i lokalizacje, pojawiły się również nowe tryby oraz ulepszono system budowania zamków.

-  Chcieliśmy wprowadzić do gry jak najwięcej funkcjonalności, które sugerowali nam sami gracze. Od teraz budowanie zamku powinno sprawiać więcej frajdy. Dodaliśmy ponad 130 nowych elementów, możliwość zmiany wyglądu ścian zamkowych, rozbudowaliśmy mechanikę najemców oraz wprowadziliśmy możliwość rozbudowy królestwa do jeszcze większych rozmiarów. Dodaliśmy także długo oczekiwany tryb „flipowania” posiadłości – wylicza Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.

Gra Castle Flipper swoją premierę miała w maju br. i  już w ciągu 10 dni od debiutu na platformie Steam sprzedała się w łącznej liczbie ok. 16 tys. kopii, pokrywając tym samym koszty produkcji i marketingu. Obecna sprzedaż przekroczyła 25 tys. egzemplarzy.  Po udostępnieniu aktualizacji ruszają prace nad portowaniem gry na konsole.

- Castle Flipper "Royal Tenants" jest aktualizacją w zasadzie o wielkości DLC. Zdecydowana większość prac została wykonana na podstawie komentarzy graczy. Teraz wspólnie z Black Rose Projects bierzemy się od razu za portowanie Castle Flipper na konsole Sony, Nintendo i Microsoft -  komentuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

Castle Flipper przenosi gracza w europejskie realia przełomu XVI i XVII wieku gdzie jako królewski rzemieślnik przywraca świetność zniszczonym zamkom, osadom i pałacom. Rozgrywka obejmuje zarówno wykonywanie zleceń (np. sprzątanie, naprawa, urządzanie budowli i zamków), jak i swobodny rozwój własnej osady.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Gaming Factory SA

więcej o Gaming Factory SA

Zmiany w zarządzie Gaming Factory

Łukasz Bajno zrezygnował z funkcji wiceprezesa Gaming Factory SA, aby móc skoncentrować się na wprowadzeniu na NewConnect spółki z Grupy – Black Rose Projects oraz zadbać o jej dynamiczny rozwój. W Gaming Factory pozostaje jako doradca zarządu. Obie spółki deklarują ścisłą współpracę przy produkcji, wydawaniu oraz portingu gier.

więcej

Sukces Chains of Fury na Kickstarterze!

W trzy tygodnie od startu kampanii na Kickstarterze, gra Chains of Fury, z portfolio wydawniczego Gaming Factory, osiągnęła główny cel zbiórki. Gracze z całego świata wpłacili łącznie 7,5 tys. EUR. Środki te pozwolą na rozwój projektu. Premiera gry zaplanowana jest na pierwszą połowę 2022 r. Tytuł w pierwszej kolejności pojawi się na PC, docelowo także na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Za produkcję gry odpowiedzialne jest studio Cobble Games.

więcej

Grupa Gaming Factory zamyka trzeci kwartał z 0,67 mln zł zysku oraz zwiększa inwestycje w zespół

Grupa Gaming Factory, w skład której wchodzą spółki zajmujące się produkcją i wydawaniem gier wideo – wypracowała po trzech kwartałach br. 1,1 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Od lipca do września skonsolidowany zysk netto wyniósł 0,67 mln zł. Na wynik przełożyła się m.in. sprzedaż akcji Art Games Studio. Jednocześnie Gaming Factory poczyniło znaczne inwestycje w rozbudowę zespołu, zwiększenie portfolio gier oraz marketing.

więcej

Gaming Factory rusza z kampanią Chains of Fury na Kickstarterze!

9 listopada na platformie Kickstarter ruszyła kampania promocyjna gry Chains of Fury, której wydawcą jest notowana na rynku głównym GPW w Warszawie spółka Gaming Factory. Celem twórców, oprócz pozyskania środków na rozwój projektu, jest dodatkowa promocja tytułu wśród użytkowników Kickstartera. Premiera gry zaplanowana jest na pierwszą połowę 2022 r. Tytuł w pierwszej kolejności pojawi się na PC, a docelowo także na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Za produkcję gry odpowiedzialne jest studio Cobble Games.

więcej

Gaming Factory zapowiada premierę gry Lesson Learned w przyszłym roku

Gaming Factory, producent i wydawca gier na PC i konsole, uzupełnia plan wydawniczy i  zapowiada premierę swojej najnowszej produkcji - Lesson Learned. Unikalna gra z gatunku tower defense osadzona w rysunkowym klimacie pojawi się na PC oraz konsolach w przyszłym roku. Za produkcję gry odpowiada studio MadGamesmith.

więcej

Gaming Factory planuje wydać grę Jousting VR w II kw. 2022 r. 9 listopada na platformie Kickstarter ruszy kampania Chains of Fury

Gra Jousting VR z portfolio wydawniczego Gaming Factory zadebiutuje II kwartale 2022 r. Tytuł będzie dostępny na urządzeniach Oculus Quest, Oculust Rift i HTC Vive. Jest to premierowa gra w technologii VR wydawana przez Gaming Factory, nad której produkcją czuwa doświadczone studio VRAAR. Już 9 listopada na platformie Kickstarter zostanie również uruchomiona kampania Chains of Fury. Dzięki wsparciu gra będzie mogła pojawić się na platformach PC, Nintendo Switch, Xbox oraz PlayStation.

więcej

Bakery Simulator 10 listopada zadebiutuje na platformie Steam!

Bakery Simulator z portfolio wydawniczego Gaming Factory 10 listopada zadebiutuje w wersji na PC. Miesiąc wcześniej na rynek trafi także Farming Life oraz duża aktualizacja Castle Flippera, których Gaming Factory jest współwydawcą. W pierwszy półroczu br. spółka wypracowała prawie 0,83 mln zł przychodów netto ze sprzedaży.

więcej

0,26 mln zł przychodów netto ze sprzedaży Grupy Gaming Factory w I kwartale br.

Grupa Gaming Factory, działająca w segmencie wydawnictwa i produkcji gier na PC i konsole, wypracowała w pierwszym kwartale br. przychody netto ze sprzedaży na poziomie 0,26 mln zł. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 0,05 mln zł. W raportowanym okresie do sprzedaży trafiły dwie gry na PC z portfolio wydawniczego Gaming Factory - Gunslingers & Zombies i Sapper: Defuse The Bomb Simulator oraz Gallic Wars: Battle Simulator w wersji na Nintendo Switch. Zdecydowana większość premier zaplanowana jest w drugiej połowie br.

więcej

1,5 mln zł dywidendy wypłaciło Akcjonariuszom Gaming Factory

Gaming Factory, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, wydawca i producent gier wideo, wypłacił Akcjonariuszom 1,5 mln zł dywidendy, co stanowi 74 % jednostkowego zysku netto spółki raportowanego za 2020 rok. Pozostałe środki, w kwocie 0,52 mln zł, stanowią kapitał zapasowy firmy.

więcej

Gaming Factory wypłaci Akcjonariuszom 1,5 mln zł dywidendy

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Gaming Factory SA, notowanego na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie producenta i wydawcy gier wideo, podjęło decyzję w sprawie wypłaty dywidendy. Spółka przekaże ponad 1,5 ml zł na rzecz swoich Akcjonariuszy. Wartość dywidendy na jedną akcje wyniesie 0,27 zł. Proponowany dzień dywidendy to 14 maja, a wypłaty 24 maja. W minionym rokuGaming Factory osiągnęła najwyższe przychody operacyjne w swojej historii.

więcej

Gaming Factory chce wypłacić akcjonariuszom 1,5 mln zł dywidendy

Gaming Factory SA, notowany na  głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie producent i wydawca gier wideo, zamierza przeznaczyć ponad 1,5 mln zł na wypłatę dywidendy dla swoich akcjonariuszy, co stanowi 74 % jednostkowego zysku netto spółki raportowanego za 2020 rok. Pozostałe środki, w kwocie 0,52 mln zł mają stanowić kapitał zapasowy. Zgodnie z przedłożoną uchwałą, dywidenda może zostać zrealizowana 24 maja br. Decyzję w tej sprawie podejmie Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Gaming Factory SA.

więcej

Grupa Gaming Factory z rekordowym wynikiem operacyjnym i zamiarem wypłaty dywidendy

Grupa Gaming Factory SA, działająca w segmencie produkcji i wydawnictwa gier na PC i konsole, osiągnęła rekordowe wyniki finansowe w 2020 roku. Od stycznia do grudnia skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży wyniosły 2,86 mln zł wobec 1,17 mln zł w 2019 roku. EBITDA, z wyłączeniem zdarzeń jednorazowych, stanowi 1,41 mln zł, co oznacza dziesięciokrotny wzrost r/r. W raportowanym okresie największe przełożenie na znaczący wzrost zysków z działalności operacyjnej Grupy miały wpływy ze sprzedaży gier na Nintendo Switch, i PC, a także pierwsze premiery na Xbox One. Premiery ważniejszych tytułów z autorskiego portfolio studia są zaplanowane na 2021 rok. Gaming Factory w marcu br. podjęło uchwałę w sprawie przyjęcia polityki dywidendowej, zgodnie z którą zarząd będzie rekomendował Walnemu Zgromadzeniu Akcjonariuszy wypłatę dywidendy za 2020 rokw wysokości od 30 do 75 % zysku netto, wskazanego w jednostkowym sprawozdaniu finansowym.

więcej

Gaming Factory przyspiesza inwestycję w VR!

Gaming Factory SA, notowany na  głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie producent i wydawca gier wideo, inwestuje w technologię wirtualnej rzeczywistości (VR). Spółka rozpoczęła współpracę z doświadczoną firmą produkującą VR-owe gry komputerowe – VRAAR SA Podpisana umowa zakłada produkcję co najmniej 6 gier w ciągu dwóch lat, o łącznym budżecie nie mniejszym 0,5 mln zł. Niebawem Studia poinformują o pierwszych tytułach nad którymi pracują. Umowa zakłada także możliwość wspólnego powołania wydawnictwa gier dedykowanego rynkowi VR.

więcej

Vision Edge Entertainment podpisało umowę z HardCodeWay na wydanie Dinos Reborn

Vision Edge Entertainment, spółka zależna Gaming Factory, prezentuje kolejny projekt – studio będzie wydawcą Dinos Reborn, survivalowowej gry FPP (ang. first-person perspective) z otwartym światem. Za produkcję odpowiada HardCodeWay. Budżet na realizację, szacowany na kwotę ponad 1 mln zł, pokryje wydawca. Do czasu odrobienia kosztów produkcji i marketingu Vision Edge Entertainment zachowa 100 % do przychodów ze sprzedaży gry, następnie udział ten będzie wynosił od 80 do 90 %, w zależności od ocen produkcji. Dinos Reborn trafi do sprzedaży w wersji na PC i konsole w 2022 roku.

więcej

Premiera Sapper – Defuse The Bomb Simulator od Gaming Factory 11 marca

Gaming Factory, notowany na rynku głównym GPW w Warszawie producent i wydawca gier na PC i konsole, zapowiada premierę kolejnego tytułu ze swojego portfolio wydawniczego - Sapper – Defuse The Bomb Simulator - i prezentuje zwiastun gry. Tytuł, którego producentem jest Live Motion Games, zadebiutuje 11 marca w trybie wczesnego dostępu na PC. Spółka zaplanowała w najbliższych tygodniach intensywne działania marketingowe związane z premierą gry. Docelowo symulator sapera ukaże się również w wersji na Nintendo Switch, Xbox oraz PlayStation.

więcej

Gaming Factory zapowiada nowy tytuł wydawniczy - Mercyful Flames

Gaming Factory, notowany na rynku głównym GPW w Warszawie producent i wydawca gier na PC i konsole, prezentuje zwiastun Mercyful Flames - detektywistycznej przygody RPG, inspirowanej planszówkami utrzymanymi w konwencji horroru. Producentem gry jest studio Asmodev, będące jednocześnie deweloperem Human Farm - innego tytułu z portfolio wydawniczego Gaming Factory. Mercyful Flames ukaże się w wersjach na PC i konsolę Nintendo Switch jeszcze w tym roku. Zapowiedź gry dostępna jest na platformie Steam.

więcej

Gunslingers & Zombies w wersji early access w styczniu dostępna na platformie Steam

15 stycznia na platformie Steam zostanie udostępniona przygodowa gra strategiczna z portfolio wydawniczego Gaming Factory – Gunslingers & Zombies, w trybie early access. Bogaty harmonogram premier spółki uwzględnia prezentację kilku tytułów w najbliższych miesiącach. Fabuła najnowszej tegorocznej propozycji studia przenosi gracza do świata Dzikiego Zachodu, w którym wcieli się w rolę rewolwerowca podejmującego walkę z tytułowymi zoombies. Producentem Gunslingers & Zombies jest spółka Live Motion Games.

więcej

KRS zarejestrował emisję akcji serii E Gaming Factory SA

1,1 mln akcji serii E Gaming Factory SA zostało zarejestrowane przez Krajowy Rejestr Sądowy. Spółka poinformowała o niezwłocznym rozpoczęciu działań, których celem jest wprowadzenie akcji serii E do obrotu giełdowego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, czyli zamianie dotychczas notowanych praw do akcji na akcje zwykle Gaming Factory.

więcej

Gaming Factory podpisało umowę ze studiem Asmodev na produkcję Human Farm

Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole notowany na rynku głównym GPW w Warszawie, podpisał umowę ze studiem Asmodev na produkcję Human Farm – kontrowersyjnego tytułu ze swojego portfolio wydawniczego. Premiera gry symulacyjnej, w której świnie przejmują władzę nad ludźmi, planowana jest pod koniec 2021 roku. Tytuł ukaże się w wersji na PC. Asmodev, które specjalizuje się w produkcji gier indie premium o mrocznej i często szokującej tematyce, pracuje jednocześnie nad innymi tytułami z portfolio Gaming Factory. Chodzi m.in. o Inquisitor: The Hammer of Witches oraz Booze Master.

więcej

Vision Edge Entertainment podpisało umowę z DeSand Game Studios Spółka zależna Gaming Factory będzie wydawcą i finansującym Dreamhouse: The Game

Vision Edge Entertainment, spółka zależna Gaming Factory, zawarła umowę z DeSand Game Studios na realizację swojego pierwszego projektu wydawniczego Dreamhouse: The Game, którego budżet produkcyjny i marketingowy opiewa na kwotę 1 mln zł. Gra tworzona jest przez DeSand Game Studios na silniku Unreal Engine 5 i będzie dostępna w wersji na PC, platformach VR, Xbox One, Xbox Series X oraz PlayStation. Zgodnie z umową Vision Edge Entertainment zachowa 100 % przychodów z gry do momentu odrobienia kosztów produkcji i marketingu, następnie udział spółki w zyskach z jej sprzedaży wynosić będzie 80 %

więcej

Gaming Factory z pięciokrotnym wzrostem przychodów netto w Q1-Q3 2020

Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, wypracował od stycznia do września 2020 roku1,95 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wobec 0,37 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. W raportowanym okresie zysk z działalności operacyjnej wyniósł 0,89 mln zł wobec 0,33 mln zł straty w 2019 roku. W lipcu br. spółka przeprowadziła pierwszą emisję publiczną akcji, w ramach której pozyskała ponad 17 mln zł na produkcję i marketing gier i zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zgodnie z zapowiedzianą strategią rozwoju studio obecnie koncentruje się na projektach plasowanych w wyższym segmencie rynkowym, o znacząco wyższych budżetach niż dotychczas produkowane gry.

więcej

Gaming Factory ogłasza Celebrity Life!

Gaming Factory, notowany na GPW producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, udostępnił na platformie Steam pierwsze materiały ze swojej najnowszej produkcji – Celebrity Life. Tytuł, w którym gracz pozna blaski i cienie sławy, zadebiutuje w 2022 roku. Gra ukaże się w wersji na PC oraz konsole Xbox, PlayStation i Nintendo Switch.

więcej

Gaming Factory powołuje spółkę zależną - Vision Edge Entertainment!

Gaming Factory, notowany na GPW producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, powołał spółkę zależną. Celem Vision Edge Entertainment będzie produkcja gier o wyższej jakości i wyższych budżetach niż dotychczasowe gry z portfolio spółki. Większościowym akcjonariuszem Vision Edge Entertainment jest Gaming Factory. Pozostałe 10 % przypada zespołowi deweloperskiemu. Pierwsze zapowiedzi tytułów VEE zostaną ogłoszone na przełomie 2020/2021 roku.

więcej

Grupa Gaming Factory z trzykrotnym wzrostem przychodów netto ze sprzedaży w pierwszym półroczu 2020 r.

Prawie 1,1 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowała w pierwszym półroczu 2020 rokuGrupa Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole. To wynik trzykrotnie lepszy od uzyskanego w analogicznym okresie ubiegłego roku. Od stycznia do czerwca zysk operacyjny Grupy wyniósł niepełna 0,54 mln zł, wobec straty w pierwszej połowie 2019 roku. Gaming Factory w pierwszej połowie rokuwprowadziło do sprzedaży gry Bug Academy i Pangeon. Obie są dostępne w wersji na komputery stacjonarne. Na czwarty kwartał spółka zapowiedziała premiery kilku tytułów.

więcej

Gaming Factory ogłasza datę premiery Commander ’85 Dreszczowiec sci-fi zadebiutuje na PC i konsoli Microsoftu 30 września

Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, ogłasza datę premiery Commander ’85. Gra z portfolio wydawniczego spółki 30 września zadebiutuje jednocześnie w wersji na komputery stacjonarne oraz konsole XboxOne. Wraz z ogłoszeniem daty premiery, na platformie Steam, zamieszczony został zwiastun zapowiadający tytuł. Producentem gry jest studio The Moonwalls. Rolę współwydawcy pełni Ultimata Games.

więcej

Gaming Factory prezentuje pierwszy zwiastun Big Battle: Defend the Wall Premiera gry na PC zaplanowana jesienią przyszłego roku

Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, udostępnił pierwszy zwiastun zapowiadający Big Battle: Defend the Wall. Gra z gatunku tower defense umożliwi graczom przygotowanie strategii wojennej, w tym m.in. zarządzania obroną, dowodzeniem żołnierzami, czy niesieniem pomocy lokalnej społeczności. PC- towa wersja projektu trafi do sprzedaży jesienią 2021 roku. Docelowo tytuł ukaże się także na konsolach Xbox One, PlayStation oraz Nintendo Switch. Producentem Big Battle jest studio Forestlight Games.

więcej

Gaming Factory zapowiada nowy projekt! Pizza Simulator trafi do sprzedaży na PC i konsole w 2021 roku!

Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, zaprezentował na platformie Steam najnowszy projekt ze swojego portfolio produkcyjno-wydawniczego – Pizza Simulator. Tytuł zadebiutuje w wersji na PC oraz konsole Sony i Microsoftu w 2021 roku. Gaming Factory jednocześnie pracuje nad nowymi projektami. Premiery kilku z nich zaplanowane są jeszcze w tym roku, chodzi m.in. Bakery Simulator, Farming Life, czy Castle Flipper.

więcej

Grupa Gaming Factory wypracowała prawie 0,6 mln zł przychodów netto ze sprzedaży oraz 0,25 mln zł zysku netto w Q1 2020 r.

Prawie 0,6 mln zł przychodów netto ze sprzedaży produktów wypracowała w pierwszym kwartale br. Grupa Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole. Od stycznia do marca zysk netto Grupy wyniósł niespełna 0,25 mln zł. W tym czasie zysk operacyjny osiągnął wartość prawie 0,2 mln zł, w porównaniu do straty na poziomie (0,24) mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. W pierwszym kwartale premiery miały dwie gry z portfolio wydawniczego Gaming Factory – Bug Academy oraz Pangeon. Obie są dostępne w wersji na komputery stacjonarne. W drugiej połowie rokudo sprzedaży trafi ok. dziesięciu tytułów autorstwa Gaming Factory, wśród nich znajdą się m.in. Bakery Simulator, Farming Life, czy Castle Flipper.

więcej

Akcje Gaming Factory zadebiutowały na GPW!

Akcje Gaming Factory, producenta i wydawcy gier na PC i konsole, zadebiutowały na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. To drugi tegoroczny debiut na głównym parkiecie i 440-sta spółka notowana na GPW. Do obrotu na rynku regulowanym zostały wprowadzone wszystkie serie akcji spółki oraz prawa do akcji serii E, które były przedmiotem pierwszej oferty publicznej. Redukcja zapisów w transzy dla inwestorów indywidualnych w ramach IPO wyniosła 89 % Oferującym akcje był Trigon Dom Maklerski. Rolę autoryzowanego doradcy pełniła Kancelaria SSW Pragmatic Solution.

więcej

Gaming Factory 23 lipca zadebiutuje na GPW

Producent i wydawca gier na PC i konsole zadebiutuje na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie już w najbliższy czwartek. Spółka w ostatnich tygodniach przeprowadziła ofertę akcji o wartości ponad 21,3 mln zł. Akcje Gaming Factory cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, a redukcja zapisów w transzy dla inwestorów indywidualnych wyniosła 89 % Oferującym akcje był Trigon Dom Maklerski. Kancelaria SSW Pragmatic Solution pełniła rolę doradcy prawnego.

więcej

Gaming Factory przydzieliło wszystkie akcje w IPO i pozyskało ponad 17 mln zł! Redukcja w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła ponad 89 %

Gaming Factory SA, producent i wydawca gier na PC i konsole, przydzielił wszystkie akcje oferowane w pierwszej publicznej ofercie akcji. Przedmiotem emisji było 1.100.000 nowo emitowanych Akcji Serii E, a przedmiotem sprzedaży 275.000 istniejących Akcji Serii B. Redukcja w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła ponad 89 % Cena emisyjna akcji została ustalona na 15,50 zł, co oznacza, że do spółki trafi nieco ponad 17 mln zł. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji był Trigon Dom Maklerski. Do końca lipca Spółka chce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

więcej

Gaming Factory zakończyła przyjmowanie zapisów na akcje od inwestorów indywidualnych oraz book-building. Cena akcji oferowanych została ustalona na 15,50 zł za akcję, a Oferta obejmie łącznie 1.375 tys. akcji

Gaming Factory SA, producent i wydawca gier na PC i konsole, zakończył przyjmowanie zapisów na akcje wśród inwestorów indywidualnych oraz zakończyła book-buliding wśród inwestorów instytucjonalnych w ramach pierwszej oferty publicznej spółki. Spółka wraz z Oferującymi ustaliła cenę akcji oraz ostateczną liczbę oferowanych akcji. Przedmiotem emisji jest 1.100.000 nowo emitowanych Akcji Serii E, a przedmiotem sprzedaży jest 275.000 istniejących Akcji Serii B. Dla inwestorów indywidualnych zarezerwowano 50 % oferowanych akcji. Cenę emisyjną ustalono na 15,50 zł za akcję. W dniach 3-8 lipca przyjmowane będą zapisy inwestorów instytucjonalnych. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Trigon Dom Maklerski. Z IPO spółka chce pozyskać łącznie od 15 do 17 mln zł. W okresie trzech lat środki te mają zostać wykorzystane na produkcję gier oraz rozwój działań marketingowych. Do końca lipca Spółka chce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

więcej

Gaming Factory rozpoczyna publiczną ofertę akcji Producent i wydawca gier chce pozyskać 15-17 mln PLN

Gaming Factory SA, producent i wydawca gier na PC i konsole, rozpoczyna dziś pierwszą publiczną ofertę akcji. Z emisji Nowych Akcji spółka chce pozyskać od 15 do 17 mln PLN. W okresie trzech lat środki te mają zostać wykorzystane na produkcję gier oraz rozwój działań marketingowych. Zapisy w transzy inwestorów indywidualnych potrwają do 1 lipca. Budowa księgi popytu zakończy się dzień później. Przyjmowanie zapisów inwestorów instytucjonalnych przewidziane jest od 3 do 8 lipca. Gaming Factory chce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w trzecim kwartale br.

więcej

Gaming Factory opublikowało prospekt 24 czerwca rozpoczną się zapisy na akcje spółki

Gaming Factory, producent i wydawca gier na PC i konsole, opublikował prospekt, w związku pierwszą publiczną ofertą akcji oraz zamiarem ubiegania się o dopuszczenie i wprowadzenie akcji do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem spółki jest pozyskanie od 15 do 17 mln PLN. 24 czerwca rozpocznie się road show – spotkania z inwestorami potrwają do 1 lipca. W tym czasie zapisy na akcje mogą składać inwestorzy indywidualni. Budowa księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych będzie miała miejsce w dniach 24 czerwca - 2 lipca, z kolei zapisy dla inwestorów instytucjonalnych zostaną przeprowadzone w dniach 3-8 lipca. Środki z emisji spółka chce przeznaczyć na produkcję gier oraz rozwój działań marketingowych. Maksymalna cena Akcji Oferowanych została ustalona na poziomie 15,50 PLN. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Trigon Dom Maklerski. Inwestorzy mogą także składać zapisy na akcje w ramach konsorcjum domów maklerskich. W trzecim kwartale br. Gaming Factory chce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Pierwsza oferta publiczna akcji spółki Gaming Factory obejmuje łącznie do 1.375.000 akcji zwykłych na okaziciela, o wartości nominalnej 0,10 PLN każda, w tym przedmiotem emisji będzie do 1.100.000 nowo emitowanych Akcji Serii E oraz przedmiotem sprzedaży będzie do 275.000 istniejących Akcji Serii B. Maksymalna cena emisyjna Nowych Akcji na potrzeby składania zapisów w Transzy Inwestorów Indywidualnych została ustalona na 15,50 PLN. Dla Inwestorów Indywidualnych zarezerwowano 50 % z planowanej liczby oferowanych akcji.

więcej

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt Gaming Factory SA – dokument zostanie opublikowany 23 czerwca 2020 r.

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt spółki Gaming Factory, producenta i wydawcy gier na PC i konsole, w związku z planowaną ofertą publiczną oraz ubieganiem się o dopuszczenie i wprowadzenie akcji do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Dokument zostanie opublikowany na stronie spółki 23 czerwca 2020 r. Debiut Gaming Factory planowany jest w trzecim kwartale br. Oferującym akcje jest Trigon Dom Maklerski.

więcej

Świnie przejmują władzę nad ludźmi! Zapowiedź Human Farm – szokującej gry symulacyjnej o hodowli ludzi – trafiła właśnie na platformę Steam

Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, ogłosił nowy, kontrowersyjny tytuł w swoim portfolio wydawniczym – Human Farm. Gracz wcieli się w świnię, która zdecyduje o losie i przeznaczeniu uwięzionych w klatkach ludzi. Premiera gry w wersji na PC i konsole planowana jest w 2021 roku. Producentem tytułu jest studio Jtown Games.

więcej

Grupa Gaming Factory wypracowała blisko 4,7 mln zł zysku netto w 2019 roku! Koronawirus nie wpływa negatywnie na działalność studia

Blisko 4,7 mln zł zysku netto wypracowała w 2019 rokuGrupa Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole. Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy spółki podjęło decyzję o wypłacie dywidendy, w wysokości ponad 1,5 mln zł. Od listopada studio realizuje nową strategię rozwoju, której głównym założeniem jest produkcja własnych tytułów oraz  wydawanie w ciągu rokuokoło dziesięciu gier. Pandemia nie wpływa negatywnie na działalności studia.

więcej

Gaming Factory z nowym tytułem wydawniczym Jeszcze w tym roku do sprzedaży trafi gra Hotel Afterlife

Gaming Factory, producent i wydawca gier na PC i konsole zapowiedział nowy tytuł w swoim portfolio. W IV kwartale 2020 rokuspółka wyda Hotel Afterlife. Produkcja autorstwa Alrauna Studio w pierwszej kolejności trafi do sprzedaży w wersji na komputery stacjonarne. Docelowo będzie także dostępna na Nintendo Switch oraz pozostałe konsole. W tegorocznych planach wydawniczych Gaming Factory znajdują się też m.in. komiksowa strzelanka Chains of Fury, produkcja FoodBall, łącząca w sobie grę sportową i wyścigi samochodowe oraz związany z tematyką bitewną World War 2 – Bunker Simulator.

więcej

Gaming Factory złożyło Prospekt Emisyjny do KNF-u Spółka stawia na produkcję własnych tytułów oraz rozwój wydawnictwa

Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, złożył do Komisji Nadzoru Finansowego Prospekt Emisyjny, w związku z ubieganiem się o wprowadzenie akcji do obrotu na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka chce zadebiutować w pierwszej połowie 2020 roku. W październiku firma zaprezentowała nową strategię rozwoju – głównym obszarem jej działalności jest produkcja własnych tytułów oraz wydawanie w ciągu rokuokoło dziesięciu gier. Kilka dni temu firma poinformowała o powołaniu nowej spółki, która zajmie się przystosowaniem gier do technologii wirtualnej rzeczywistości (VR).

więcej

Gaming Factory rozszerza portfolio produkcyjne

Gaming Factory, producent i wydawca gier na PC i na konsole, odkupił od spółki Ultimate Games, notowanej na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, prawa do dziewięciu gier z jej portfolio. To kolejny punkt do realizacji strategii Gaming Factory, mówiący o rozwoju produkcji własnych oraz własnego działu wydawnictwa. Efekty pracy nad projektami spółka zaprezentuje w 2020 roku.

więcej

Gaming Factory ogłasza nowy tytuł z portfolio wydawniczego FoodBall – „kanapowe Rocket League” – zadebiutuje w Q3/Q4 2020 roku

Gaming Factory SA, ogłasza nowy tytuł z portfolio wydawniczego. W Q3/Q4 2020 rokudo sprzedaży trafi FoodBall autorstwa studia Cat-astrophe Games. To unikalne połączenie gry sportowej, wyścigów i jedzenia. Tytuł zaoferuje m.in. tryb fabularny, zróżnicowane postaci/pojazdy oraz rozbudowany kanapowy tryb wieloosobowy. Gra w pierwszej kolejności będzie dostępna w wersji na Nintendo Switch i PC. Docelowo pojawi się także na Xbox One i być może na innych platformach.

więcej

Gaming Factory w drodze na GPW Spółka ogłasza strategię rozwoju

Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, który w 2020 rokuchce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, prezentuje strategię rozwoju i ogłasza najbliższe plany. Model spółki zakłada produkcję własnych tytułów oraz  wydawanie w ciągu rokuokoło 10 gier. Wśród kluczowych założeń Gaming Factory jest m.in. poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym i zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów.

więcej