Aktualności

14.10.2021

Startuje druga transza oferty publicznej Stars.Space SA W ramach pierwszej transzy złożono zapisy na wszystkie akcje

Trwa oferta publiczna akcji Stars.Space SA, spółki specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu. W ramach pierwszej transzy, nabywców znalazły wszystkie zaoferowane akcje o łącznej wartości 1 mln zł. Dziś spółka rozpoczyna przyjmowanie zapisów na akcje w drugiej transzy emisji, skierowanej do wszystkich zainteresowanych inwestorów. Informacje o warunkach nabycia akcji są zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. W sumie spółka zamierza pozyskać do 4,55 mln złotych. 10 października br. spółka ruszyła z kampanią marketingową kosmetyków Stars from the Stars, która głównie realizowana jest za pośrednictwem platformy TikTok. Od momentu startu akcji do czwartku hasztag #itsaboutstars osiągnął blisko 56,8 mln wyświetleń.

Stars.Space SA skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i przy współpracy z platformą społecznościową TikTok oraz siecią drogerii Rossmann wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków Stars from the Stars. Stars.Space ruszył z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. Do końca września bieżącego rokuspółka osiągnęła już blisko milion złotych przychodu.

Oficjalna kampania marketingowa z udziałem Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską królową TikToka oraz Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin) ruszyła 10 października. TikTokowe konto marki śledzi już 15,7 tys. obserwujących, a hasztag akcji #itsaboutstars ma już ponad 56,8 mln wyświetleń na tej platformie.

– Kampania marketingowa przynosi oczekiwane efekty, konta marki Stars from the Stars rosną w siłę, a posty notują zasięgi liczone w milionach. Liczby te mają realne przełożenie na sprzedaż – produkty marki znikają ze sklepowych półek sieci Rossmann, która jest wyłącznym, stacjonarnym dystrybutorem tej marki w Polsce. Bardzo dużą  popularnością cieszy się też nasz sklep online . Cieszy nas również zainteresowanie inwestorów emisją akcji spółki, którego dowodem jest przyjęcie przez spółkę zapisów na wszystkie akcje zaoferowane w pierwszej transzy oferty publicznej – komentuje Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space SA

Informacje dotyczące oferty zostały zaprezentowane na CrowdConnect.pl. W ramach drugiej transzy, trwającej od 14 do 20 października 2021 r., spółka zamierza pozyskać do 3,55 mln złotych. Wartość akcji oferowanych w pierwszej transzy, która rozpoczęła się 7 października 2021 r. to milion złotych. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC SA  

Po ofercie Stars.Space chce rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.

Kontakt:

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Stars.Space SA

więcej o Stars.Space SA

Stars.Space odnotowuje bardzo udany start sprzedaży kosmetyków. Spółka rozpoczęła ofertę publiczną akcji

Blisko milion złotych przychodów osiągnęła spółka Stars.Space SA do końca września bieżącego roku. Spółka ruszyła z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. W ubiegłym tygodniu w sieci Rossmann pojawiły się w sprzedaży pierwsze kosmetyki tej marki. Oficjalny start kampanii marketingowej produktów spółki na platformie TikTok zaplanowany jest na 10 października.

więcej

Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji

Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską królową TikToka oraz Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin), gwiazdy social mediów będą twarzami kampanii marketingowej produktów marki Stars from the Stars, należącej do spółki Stars.Space SA Łącznie TikTokowe profile twórczyń mają 17,9 mln obserwujących. 10 października 2021 r. startuje kampania marketingowa kosmetyków nowej marki z udziałem popularnych influencerek. Jeszcze wcześniej, 7 października spółka rozpocznie emisję akcji w formule crowdinvestingu. Oferta publiczna akcji Stars.Space S.A będzie zaprezentowana na platformie CrowdConnect, a w planie jest pozyskanie do 4,55 mln złotych.

więcej

Pierwsza marka influencerska idzie na małą giełdę

Stars.Space SA, spółka specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu planuje w przyszłym rokudebiut na rynku NewConnect. W najbliższym czasie spółka planuje przeprowadzenie emisji akcji o wartości do miliona euro w formule crowdinvestingu. Informacje o ofercie publicznej akcji będą prezentowane na platformie CrowdConnect. Równolegle Stars.Space uruchomiła kanał sprzedaż online i wprowadza na półki ponad 1500 drogerii Rossman kosmetyki nowej marki Stars from the Stars. W promocję produktów będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową TikTok.

więcej

Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem

Do projektu Stars.Space, firmy specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, zaraz po Tik-Toku dołączył Rossmann. W ciągu kilku tygodni na półki ponad 1500 drogerii trafi nowa marka kosmetyków Stars from the Stars. W promocję produktów będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową Tik-Tok.

więcej

Rekordowa sprzedaż nieruchomości oraz sukces publicznej oferty obligacji Śląskich Kamienic

Śląskie Kamienice SA – notowana na NewConnect spółka inwestująca w zabytkowe kamienice na terenie województwa śląskiego - sprzedała w październiku oraz w listopadzie 2018 r. nieruchomości o łącznej wartości 5,7 mln zł. Wartość ta stanowi aż 209 % przychodów netto ze sprzedaży uzyskanych w III kwartale b.r. Ponadto spółka pozyskała 3 mln zł w ramach publicznej oferty obligacji serii L1. Przydział obligacji miał miejsce 7 grudnia tego roku.

więcej

Ruszyły zapisy na obligacje spółki Śląskie Kamienice

Śląskie Kamienice SA – notowana na NewConnect spółka, inwestująca w zabytkowe kamienice chce pozyskać 3 mln zł w ramach Publicznej Oferty Obligacji. Zapisy na obligacje Spółki ruszyły 27 października. Środki pozyskane w ramach emisji mają zostać przeznaczone na inwestycje w kolejne kamienice na terenie Górnego Śląska oraz remonty elewacji budynków już należących do spółki.

więcej

Śląskie Kamienice zwiększają zysk netto oraz pozyskują ponad 1 mln zł z emisji akcji

Śląskie Kamienice SA – notowana na NewConnect spółka, inwestująca w zabytkowe kamienice osiągnęła w I półroczu 2018 roku przychody na poziomie 5,05 mln zł oraz zysk netto na poziomie 2,09 mln zł. Ponadto spółka poinformowała o zakończeniu emisji akcji serii I w ramach której pozyskała 1,1 mln zł. Środki pozyskane z emisji mają zostać przeznaczone na rozwój działalności operacyjnej polegającej na wyszukiwaniu starych, zabytkowych kamienic zlokalizowanych głównie na terenie województwa śląskiego, które następnie są kupowane, poddawane gruntownemu remontowi oraz sprzedawane lub wynajmowane.

więcej